Rüyada Bebek emzirmek

Rüyada Bebek Görmek Bebek Emzirmek


Bu konuda rüya ihya dini rüya sitesinden alıntılanmış Rüyada Bebek Görmek anlamı rüyada bebek emzirmek, rüyada erkek bebek emzirmek, rüyada kız bebek emzirmek rüyada erkek bebek doğurmak, kız bebek doğurmak, çocuk doğurmak, erkek çocuk emzirmek,Beşikte bebek görmek, bebekler görmek gibi
rüyaların tabirlerini bulacaksınız.



Sözlük 1: yeni doğmuş çocuk üzüntü ve kedere, cahil halkı hoş tutmaya, Yerde bulunan kız çocuğunu oradan kaldırıp kucağına almak her türlü hayra pek yakında kavuşmaya - yoksulsa zengin olması, hasta ise şifa bulması, sıkıntıda olanın bundan kurtulması gibi..-; Hassta olan erkek ve kadının çocuk doğurması iyileşmelerine delalet eder. ( Daha geniş tabir için Bakınız; Doğum, Beşik, Çocuk.)

RÜYADA ERKEK - KIZ ÇOCUĞU GÖRMEK TABİRİ
Rüyada erkek çocuk görmek müjdeye işaret eder. Rüyada kız çocuğu görmek ise bolluğa, şerefe, zorluktan sonra kolaylığa işaret eder. Kız çocugunu görmek, sevinçli bir işle karşılaşılacağını işaret eder.

RÜYADA BEBEK GÖRMEK EMZİRMEK TABİRİ
rüyada+bebek+emzirmek

Rüyada bir erkek bebek görülmesi; müjde alınacağına işaret eder. Bir kimsenin rüyasında küçük bir oğlan çocuğunu sırtına yüklendiğini görmesi; o kimsenin üzüntüye maruz kalacağına ve hastalanacağına delalet eder. Yine bir kimsenin rüyasında bir kız çocuğu görmesi; o kimsenin bolluğa ereceğine, şerefinin artacağına ve zorluktan sonra kolaylık göreceğine yorumlanır. Rüyanızda henüz meme emen bir kız çocuğu görmeniz; övgüye layık ve kendisinden iyilik ümit edilen hayırlı bir işe işaret sayılır. Rüyada küçük kız çocuğu görülmesi; rüyayı gören kimse için dünyalığa delalet eder.


Bir kimsenin rüyasında bir yere bırakılmış bir kız çocuğunu kaldırdığını veya onu yüklenip götürdüğünü, ya da kendisinin bir kız çocuğunun doğduğunu görse; bu rüyayı gören kimse eğer tutuklu ise veya hukukuna tecavüz edilmiş ise veyahut da borçlu ise bütün bu sayılanlardan kurtulacağına ya da bir çocukla müjdelenerek sıkıntı ve üzüntüsünün gideceğine ve sayılanlardan hiçbiri kendisinde yoksa üzüntü ve kedere maruz kalacağına yorumlanır. Rüyanızda çocuk olduğunuzu ve beşikte bağlı bulunduğunuzu görmeniz; tutuklanacağınıza veya hasta olacağınıza yorumlanır. Rüyada görülen çocuk eğer beşikte bağlı olmayıp kendi haline bırakılmış ise; o kimsenin aklını zayi edip delireceğine işaret sayılır. Bir kadının rüyasında çocuk olduğunu görmesi; dünyanın kendisice meyletmesine ve ebediyen çocuğunun olmayacağına delildir.

32 yorum:

  1. ama yinede istediğim cevabı alamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu salakça yorumları boş verin mantık diye bişi var abtallar milleti kandırmayın sizlerde inanmayın yorumu ben yaptım doğrusu o dur.

      Sil
  2. saçma sapan bişe

    YanıtlaSil
  3. saçma sapan aynen bişi anlamadım b o k gibi mll

    YanıtlaSil
  4. psikolojimi pozdular

    YanıtlaSil
  5. hay yorumunuza ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız bun lar yorummu allah aşkına cennet annenin ayakları altın madem emzirmek rahatlamaktır. kadının doğum yapması ise ferahlıktır günahlardan arınmaktır çünki doğum yarım ölümdür yorum bu işte.salakça yorumlar yapmayın

      Sil
  6. başlık emzirmek ama hakgetire nerde açıklama pehhh.....

    YanıtlaSil
  7. evli değilim rüyamda kundakta küçük bir erkek çocuğum olduğunu ve onu emzirdiğimi gördüm hemen baktım ,hayır olsun inş.,güzel şeyler yazıyor

    YanıtlaSil
  8. evli diğilim ve rüyamda önce doğum yaptığımı ve sonra bebeğimi emzirdiğimi gördüm fakat cisiyetini bilmiyorum :( hayırlısı artık

    YanıtlaSil
  9. hiç begenmedim yorumu:(

    YanıtlaSil
  10. aynen bende beğenmedim bu ne ya gerekli gereksiz herşey yazılmış... kız erkek olarak görmedim bende baya çocuktu ve emzirdim.

    YanıtlaSil
  11. rüyada bekar birinin bu bayan ama , kız bebek emzirdiğini görmesi ne demek cevaplarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Cok karisik olmus

    YanıtlaSil
  13. Gordugum ruyanin anlamini birturlu bulamiyorum! Sanki cook zor imkansiz birsey gordum!!! Eyer bilirseniz siz bi yazarsaniz anlamini sevinirim. ((( kendim 8aylik hamileyim ve ikinci bebegimizi bekliyoruz ilk bebegimiz erkek suan 2 yasinda. Ve bi kizimiz olacak allah nasip ederse. Gordugum ruyaya gelince bu gordugum ruyayi birkac kez daha gormustum o yuzden anlamini ogrenmek isterim. // kendi bebegimi dogurduktan sonra kendim emziriyorum. Ve cook sutum var olarak goruyorum// eyer bu ruyamin amlamini bilirseniz birzahmet, allah rizasi icin bi yazinda su merakimi giderin.saolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla bu çocuk şimdi 2 yaşında ama çok söz dinleyen, akıllı, ailesine faydalı bir evlat... siz de çok iyi bir insansınız... yardım etmeyi ve barışçıl yaşamayı seven bir insan...
      ne anlatmış sanki emzirenlerin hepsi hapiste.. iman kuvvetidir emzirmek.. insandan süt gelmesi kadar güzel bereketli bir yaşam için açılan kapılar.. şaştım doğrusu yorumlara.. kaç sayfaya baktım... hepsi musibet!

      Sil
  14. ben evli deyilim ruyamda kiz cocugu emzirmek ne demek

    YanıtlaSil
  15. ben rüyamda bi başkasının bebeğini emziriyordum erkek çocuğuydu istediğim cevabı alamadım açıkçası

    YanıtlaSil
  16. rüyam da bir bebek emzirdim cisiyetini bilmiyorum ama cok seker bi bebek ti sonradan bir sekilde islan dı bebek ben de onu kurutmak istedim ve sıcak bir yerde isındı kurudu ama kötü birşey oldu bebek cok cırkın bir şekil e girdi ve kücücük kaldı ve öldü bebek bu ne anlama geliyor acaba

    YanıtlaSil
  17. Bende ruyamda eerkek cocugu emzirdigimi gordum kendi cocugummus.suan 10 haftalik hamileyim neye isaret anlamadim bende insallah hayirlisi olur

    YanıtlaSil
  18. Duygu Nisa: Rüyayi gördükten sonrami hamile oldugunu ögrendin yoksa daha öncesinden biliyomuydun? Bende cocuk istiyorum ve Rüyamda erkek cocugu emzirdigimi gördüm Erkek bebek Müjde demek ama emzirmek ne anlama geliyo bulamadimda merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende evlıyım ama hamıle degılım ve erkek çocuğunu emzırdıgımı gördüm ne ye delalettır cevaplarsanız sevinirim

      Sil
  19. ben evli deilim ama rüyamda bebek emzirdiğimi gördüm ve okuduğum tabirlerin hepsinde farklı sey sölüyo :S

    YanıtlaSil
  20. bende evli degil rüyamda oglum oldunu gördüm onuda emziriyordum :D

    YanıtlaSil
  21. körlerr iyi okuyyun;
    Rüyanızda henüz meme emen bir kız çocuğu görmeniz; övgüye layık ve kendisinden iyilik ümit edilen hayırlı bir işe işaret sayılır.

    rüyada sütünün çok olduğunu gören adsız okuyucu inşallah yeni doğacak bebeğiniz ailenize bereket getirecek.

    YanıtlaSil
  22. bekar birinin rüyada bebek emzirmesi
    rüyada erkek bebek doğurmak ve emzirmek
    rüyada memeden süt gelmesi
    rüyada erkek bebek doğurmak
    rüyada erkek bebek görmek
    rüyada bekar kızın erkek bebek emzirmek
    rüyada bebek emzirmek
    rüyada göğsünden süt gelmesi

    YanıtlaSil
  23. şu anda 6.ayında hamileyim,rüyamda bir oğlan bir kızım olmuş,ama diyorumki,6 aylık nasıl çocuğum olur,bunlar 2,3 aylık bebek gibi,hem diyorum doktor bunların ikiz olduğunu nasıl olduda ultrasonda göremedi,her neyse verinde de emzireyim diyorum oğlanı emzirirken sütüm o kadar bolmuş ki çocuk hepsini yutamıyor burnundan geliyor,sonrada kızı alıyorum kucağıma,inşallah ikisine de yeter sütüm diyorum,birisi diyor ki seni kardeşlerin aradımı, evet diyorum.yorumlarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  24. bu ne beeeee hiç bi bok anlamadım

    YanıtlaSil
  25. yazık harcanan vaktime kendim doğrusunu biliyorum... bereket, hazine, iman kuvveti, dirlik... diriliştir cana can gelmesidir..
    bu kadar kötü fena umutsuz felaket tellaları görmedim..

    YanıtlaSil


Bunlarda ilginizi Çekebilir

Şu An bu blogda Rüya okuyan ve Yorum yazan çevrimiçi |

| Ziyaretcimiz var. Teşekkür Ederiz.

Rüyada görmek ne demek blog dini yani islami rüya tabirlerini kişinin rüyasının manası, rüyada çeşitli şeyler görmenin anlamı nı kolayca bulmanız için Diyadin rüya, rüya ihya gibi islami olduğu bilinen rüya yorumları sitelerinden alıntılanarak düzenlenmiştir. rüya tabiri blogu rüyalarınızın tabirinin birebir islami olduğunu veya rüya tabirinin kesin çıkacağını garanti etmez.Rüyalarınız hayır olsun © "Rüyada Bebek emzirmek" rüyasının tabiri sayfasındasınız.