Rüyada Köpek saldırısı görmek

Rüyada Köpek saldırması köpek saldırısı görmek


Rüyasında bir köpeğin kendisine saldırdığını, fakat ısırmadığını görmek, düşmanlarının kendisine diş bilediklerine, fakat zararları dokunmayacağına delalet eder. Bir köpeğin kendisini ısırdığını ve elbiselerini parçaladığını görmek, isinde kendisine rakip olan kişiler tarafından sıkıştırılarak, zarara uğratılacağına işarettir.(Köpeklerin saldırısına uğramak)


rüyada+köpek+saldırısı+görmek



RÜYADA KÖPEK SALDIRMA SALDIRISI VE SÜRÜSÜ GÖRMEK

Rüyada Köpek ve ısırması görmek anlamı

Rüyanızda Köpek tarafından ısırıldığınızı gördüyseniz veya Köpek kovalaması yada Köpek Gördüyseniz ve yorumunu merak ediyorsanız buyurun Rüyada Köpek ısırması yada görmenin türlü hallerinin islami tabiri;

RÜYADA KÖPEK ISIRMASI KOVALAMASI VS GÖRMEK

hakkında daha geniş bilgi için (Rüyada köpek ısırması kovalaması)



KÖPEK İT GENELDE
Zevk ve sefaya düşkün kimseye, insanın emredici nefsine, hal ve hareketi iyi olmayan alime,
Köpek sevenler için rüyada köpek dost, sevmeyenler için ise düşmandır.
Düşmanınız olduğuna işarettir. Eğer köpek sevimli ve elinizi yalıyorsa, şansınızın açık olacağına işarettir. Havlayan bir köpek, yakın dostlarınızın tavsiyelerini dikkate almanız gerektiğinin işaretidir.

RÜYADA KÖPEK İT SÜRÜSÜ GÖRMEK
Genelde köpek severseniz amirliğe köpek sevmezseniz düşmanlara işaret edebilir. (bunu atım)

HAVLAYAN KÖPEK GÖRMEK
Havlayan köpek şirret ve aşırı tamahkar insana,

köpek ısırması köpek saldırısı
Köpek ısırması yahut tırmalayamı düşmandan görülecek zarara yahut hastalanmaya, köpeğin elbisesini yırtması ahmak bir kimsenin yapacağı dedikoduya,




KÖPEK YAVRUSU ENİK GÖRMEK
Köpek yavrusu sevimli bir çocuğa, ahmak bir kimsenin yitiğine, Ev köpeği zalim bir düşmana, Av köpeği elde edilecek menfaate, Tazı, ehli için yöneticiliğe, diğerleri için güç ve varlık sahibi olmakla birlikte insanlıktan nasibi olmamaya,

RÜYADA KÖPEK ÖLDÜRMEK
Köpeği öldürmek düşmana galip gelmeye,

RÜYADA KÖPEKLERLE KÖPEK GİBİ HAVLAMAK
köpeklerle birlikte havlamak maksadın haıl olmasına, Av köpeklerinin ava çıkması, insanların birlikte yapacağı bir iş ve harekete yahut herkes için hayırlı gelişmelere, Av köpeklerinin şehre dönmeleri sessizlik ve işsizliğe,

Köpekler dünya ehli insanlara, güvenlik güçlerinin yardımcılarına, bekçiye yahut bidat sahibi kimseye,

RÜYADA KÖPEK ETİ YEMEK
Köpek eti yemek düşmandan gelecek mala yahut ona galip gelmeye,

RÜYADA ÇOBAN KÖPEĞİ GÖRMEK
Çoban köpeği, ev halkını kötülüklerden koruyan ve komşularıyla iyi geçinen insana,


KÖPEKLERLE KONUŞMAK
Köpeklerle sohbet etmek gizlenmeye, Ev köpeği, sadık olmakla birlikte alçak yaratılıştı bekçi yahut yardımcıya, Köpeğin yediği yalı görmek, malını başkasından kıskanan cimri ve açgözlü bir kimseye,


ASHABI KEHF İN KÖPEĞİ KITMİRİ GÖRMEK
Ashab ı Kehf in köpeğini görmek firar etmeye, korku ve hapse; bu köpeği kent içinde görmek vekilliğini yenilemeye delalet eder.

KÖPEK ALDIĞINI GÖRMEK
Rüyada kendisine köpek aldığını görmek, onun diğer insanlarla hoş muhabbetler etmesine yorumlanır. Köpeğin ısırdığını görmek, bir iyi arkadaşınız nedeniyle sıkıntı yaşayacağınıza işarettir. Kendisini köpekler uluyor veya havlıyorsa isteklerinin gerçekleşeceğine ve güven içinde olacağına yorumlanır. Eğer köpekleri öldürdüğünü görürse, düşmanlarını alt edeceğine yorumlanır.



Rüyada kendisine köpek aldığını görmek, onun diğer insanlarla hoş muhabbetler etmesine yorumlanır. Köpeğin ısırdığını görmek, bir iyi arkadaşınız nedeniyle sıkıntı yaşayacağınıza işarettir. Kendisini köpekler uluyor veya havlıyorsa isteklerinin gerçekleşeceğine ve güven içinde olacağına yorumlanır. Eğer köpekleri öldürdüğünü görürse, düşmanlarını alt edeceğine yorumlanır.

rüyada+saldırısı+saldırması+görmek

------------
ÇİRKİN KÖPEK GÖRMEK
Çirkin köpek, bir düşmanınız olduğunun işaretidir. Eğer köpek sevimli ve elinizi yalıyorsa, gerçek dostlara sahip olacağınız anlamına gelir.

İT GÖRMEK
Düşmanınız olduğuna işarettir. Eğer köpek sevimli ve elinizi yalıyorsa, şansınızın açık olacağına işarettir. Havlayan bir köpek, yakın dostlarınızın tavsiyelerini dikkate almanız gerektiğinin işaretidir.

79 yorum:

  1. Rüyada Köpek ısırması
    Rüyada Köpek saldırması
    Rüya Gören kişiyi köpek ısırması
    Köpek havlaması köpek le ilgili olabilecek herşey
    burada farklı farklı dini rüya tabirleri sitesinden alınmıştır. rüyanızı yorumlarken birazda ruhsal halinizi ve çevrenizde olup biten şuur altınıza işleyebilecek olayları hesaba katın.

    YanıtlaSil
  2. Rüyada yavu köpeğin ısırdığını görmek ve
    Rüyada Köpek kovalaması

    YanıtlaSil
  3. yüyamda bütük siyah saldırgan bir köpek vardı beni devamlı kovalıyordu evin içinde ama ısırmıyordu..ısıracakmış gibi bir hali olmasına ragmen ısırmaktan vazgeçiyordu ama peşimi de bırakmıyordu.ene sonunda gerçek hayatta sahip olduğum küçük köpeğimi görünce ona saldırmaya çalışıyordu ama orda da ben köpeğimi koruyordum..aralarına girerken bana saldırmak gibi bir niyeti yoktu sadece kendi köpeğimi parçalamak istiyordu..bu ne anlama geliyor acaba ??

    YanıtlaSil
  4. rüyamda boş bir odada iki büyük siyah köpek ellermden başlayarak beni yiyorlardı..ne anlama geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elleriniz meşgul olduğunuz işiniz ve kazanciniz. 2 büyük siyah köpek 2 büyük düşmaniniz genelde nefsiniz ve şeytan. Malinizi helalden kazanin helale harcayin zakati varsa ödeyin. Bunlari zaten yapiyorsaniz meslek hayatinizdaki rakiplerinize veya ayağınizi kaydirmak isteyen insanlara dikkat ediniz. Allahu alem bu sadece bir tahmin biz rüya yorumcusu değiliz

      Sil
    2. +boş bir odada olmasi sizin kendi iç aleminizde olmasini güçlendiriyor iç aleminizi zenginlestirin ibadet edin hayir yapin onlarda farkli sekilde rüyaniza girip sizi 2 düşmaninizdan korusunlar :)

      Sil
  5. rüyamda saldırgan köpek bir sığır parçaladı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sigir inek öküz gibi hayvan hayirli mala saldirgan köpek düşmana genelde nefs ve şeytan özelde çevrenizden ayaginizi kaydirmak isteyenler.dikkat edin helal malinizi haram yola sarfetmeyin

      Sil
  6. Rüyamda biz annemle yatıyorduk ve siyah bir köpek odaya girdi annem yanından geçti ve anneme bişey yapmadı ama ben yanından geçecekken köpek ayağa kalktı bildiğiniz insan gibi yürüdü ve bana saldırdı omuzlarımdan tuttu ben anne diye bağırdım ve rğya bitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi geçmiş olsun. Bu rüya derslerine çalişmazdan anneni çok üzeceğini gösteriyor. Annen uyuduğuna göre şimdilik okulda yaptiğın yaramazliklardan haberi yok.

      Sil
  7. rüyamda iki tane çoban köpekği elimi ısırmaya calışıyor ama ısırmıyor diş gecirecekgibi yapıyor kehif suresindeki heyhate heyhata lima tuadun vekelbühüm basidün ziraayhi bilvasid ayetini okuyorum bana zarar vermiyorlar sahibine sesleniyorum köpekleri alsındiye
    3457

    YanıtlaSil
  8. rüyamda birsürü köpek tarafından kuşatılıyorum.Aralarından en büyüğü gelip koluma atlıyor.Isırıyor ama kolumu ısırmayı bıraktığında bir bakıyorum hiç yara almamışım.Köpeklerden biri çantamı kapıp yırtıyor için ekmek alıp kayboluyor hepsi

    YanıtlaSil
  9. Rüyada Köpeqin Ayaqını Kırmak ?

    YanıtlaSil
  10. ay panpişlerrrr dün gece rüyamda köpeğin teeki bana saldırıyordu düşüne biliyormusunuz bana ya banaa sonracımaa ben onu boğuyordum düşünebiliyormusun ben ya benn sonraa öbür köpek gelmiş bu köpeği dövüyodu bildiğin dövüyodu yya dövüyodu yani sonra bu köpeklerin biri prenss oldu biri prenses sonra bana bi çicek verip gittiler düşünebiliyormusunuz çiçek ya cicekk sonracıma arkadanda ibrahim erkalın sevme sarkısı calıyordu sonracıma ben oo rüyadan sonra kimseyi sevmedim sevmedim ya düşünebiliyormusunuz ben yaa ben sarısın mavi gözlü taş gibi kız ama rüya bitti allahh kahretsin bitti ya bitti cook korkmustum ya beni ısırsalardı nolcaktı ya hastaneyede gidemezdm gecenin yarısı ama bildiğin dabbe giibiydi düşünebiliyormusunuz dabbe ya dabbe neyse yorumlarınızı bekliyorum panpişlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canikomsenin popon açıkda kalmışş biride bunugörmğş sana kaymışşş)))))))))))))))

      Sil
    2. Bu rüya sizin kendinizi çok beğenmiş ukala biri olduğunuza ve kıçı açık yattığınıza delalet eder evet düşünebiliyor musunuz siz yaa siz :)

      Sil
  11. rüyamda kendi yetiştirdiğim köpekler bana saldırıyordu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanin nefsi kwndi yetistirdiği en nankör köpektir. Nefsinizi dizginleyin yoksa sizi batağa sokar

      Sil
  12. rüyamda 10 kişilik tanımadığım bir grubun içinde ilerlerken herkesin bana baktığını farkediyorum,aralarında elinde tasması olan bir adam var ve köpeği çok büyük,siyah,tehlikeli bir köpek.birden köpek yanıma gelip arkamdan,sırtıma sarılıyor ve omzumu,kollarımı koklamaya başlıyor.sahibi de bana hareket etmememi,ani bir hareket yaparsam boynumdan ısırabileceğini söylüyor ve benden daha endişeli.bende öleceğimden korkmaya başlıyorum ve hiç hareketsiz bekliyorum.sonra köpek boynumu koklarken onu severek yere inmesini sağlıyorum ve sonra sahibi alıp götürüyor.LÜTFEN ACİLEN YORUMLAR MISINIZ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bikaç gün önce yaşadığıniz veya gördüğünüz bir olayin etkisinde kalmişsınız. Cesaretli ve iyi kalpli bir insansiniz

      Sil
  13. Birakin şu köpekleri

    YanıtlaSil
  14. rüyamda köpek bana saldırdı ben de elimde birşey vardı onu atınca köpek benle konuştu ve giti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen ne olaabileceğini söleyinnn

      Sil
    2. O köpek seni sikecek :))))

      Sil
    3. Elinizdeki şey ve köpeğin size ne dediği elinizdeki şeyi nereye attiginiz önemli köpeğe mi yere mi? Rüyanin kilit noktasi burasi

      Sil
  15. Merhaba,ruyamda iri ve siyah bir kopegin bana saldirdigini gordum,kopegi boynundan yakalayip buke buke boynunu koparacak kadar cevirdim ama kopmadi..istemedigim halde kopek öldü ..bu ne demek aciklarmisiniz?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben ruyamda bir kiz arkadasimla apartmandan disari cikiyordum cikar cikmaz bize bir kopek saldirdi kopek zombi seklindeydi ve konusabiliyordu.ben hemen apartman a geri gordim kapayi kapattim ve saklandim.kopek arkadasimi birakti geri apartmana dondu.bana saldirmak istiyordu cikmam icin konusuyordu.hava karanlikti disarda insanlar da vardi fakat biraz dolanip tekrar apartman kapısına geliyordu.ben en son apartmandan baska bir arkadasmn babasinin ciktigini gorunce onunla cikmaya karar verdim elinde kucuk bisikler vardi en kotu onunla kacarim diye dusundum beraber ciktik bisiklleti alamadim ve kendim sitede yokusasagi kosnaya basladim kopekte arkamdan konusarak kosmaya devam ediyordu. Ruyam boyle beni yakalayamadan bitti.disarda baska kopeklerde vardi ama onlarin umurunda degildim.ki ben kopekleri cok sever cok iyi anlasirim her gordugum sokak kopegiyle bile.lutfen yorumlayin cok merak ediyorum.simdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, ben rüyamda köpeğin eşime saldirdigina ve kafasını kopardigini gordum inşallah hayira işarettir yorumlarsaniz cok sevinirim cunku cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  18. Ruyamda 3 tane siyah kopek vardy cok korktım saldrdlar ama ısırmadlar duwardan atlayp kostlar bana dogrı

    YanıtlaSil
  19. Ruyamda 4-5 arkadasla gezerken birden siyah bi kopek saldiriyor bana, kopekle bogusiyom yanliz tam isirmiyo, gomlegim parcalaniyo, baya bi mucadele ediyoz ve kopek pes ediyo, sonrada yanimdan ayrilmiyo. Ben vurdukca daha cok yaklasiyo bana, saldirmiyo, yanimdan ayrilmiyo sanki beni korur gibi...

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. dikkatimi çekti yorumlarda hep köpekler siyah işin enterasan tarafı dünde ben bir rüya gördüm bütük dişli ve siyah renkli bir köpekti beni bacaklarımdan ısırıyordu canımın acısını resmen hissettim ama kan çıkmadı.evde değildim sokakta değildi sadece o anı hatırlıyorum köpek ve ısırma anı acaba ne anlama geliyor

    YanıtlaSil
  22. rüyamda ablam ile gezerken birden köpek havlaması duyuyoruz daha sonra köpeği görüyoruz bizi görünce koşmaya başladı onca insan varken sadece beni ısırmaya çalıştı ısıramadı sonra bana tamam git dedi köpeğin kulakları siyahtı ve panda kulağına benziyordu bu ne anlama geliyor

    YanıtlaSil
  23. Ruyamda hic gormedigim bir yer gordum tabelada adi vardi orda bi dugunde indanlar dans ediyodu anlai nedir

    YanıtlaSil
  24. Ruyamda gormedigim yer gordum tabelada adi vardi bir dugun vardi insanlar dans ediyidu anlami nedir

    YanıtlaSil
  25. rüyamda beyaz kocaman bi köpek önce arkadaşıma,arkadaşım kurtulmayı başarınca bana saldırdı ve ağzı çok büyük açıkken onu itmeye çalışıyordum. o beni değil ben onu ısırdım çenesinden. ne demek acaba bu rüya?

    YanıtlaSil
  26. rüyamda sokağından başından bir köpek üstüme doğru geliyor ve üzerime atlıyordu ama ısırmıyordu ,, bunun anlamı nedir??

    YanıtlaSil
  27. Arkadasim beni ruyasinda gormus onunlabahcede oturyrmusuz. Sonra Cok buyuk bir kopek bana saldiriyormus ve bir zinciri boynuma doluyormus. Cok kritk bir donemdeym bu ruya beni korkuttu dogrusu lutfen anlamini soyler misnz

    YanıtlaSil
  28. Ruyamda kiz kardesimden cikip sokak aralarindan kosturuyom ama arkamdan erkek kardedim sesleniyor bende durup onu dinliyorum o konustuktan sonra tekrar kosmaya basliyom sonra ortada sadece bir agac olan biryere geliyom tabi agicin ordan kalabalik hslinde kopek sürüsü cikiyor ben korkumdsn onları tasliyorum sonra tekrar kosup kaciyorum tabi aradan iti yapılı olan bana saldiriyor ben ons kitsplarla vuruyom o hamle yapiyor ben vuruyom o sirada tam isiracakken diger kopek beni koruyor tabi bitmiyor ordan siyak tüylü kurda benzeyen bir hayvan bsna havliyor bende ona bu gelgiylerle sonrs ben baskin cikiom hayvan pusuyor

    YanıtlaSil
  29. Rüyamda sevdiğim kızla beraberken köpeklerin saldırısına uğruyorum bıçak çekiyorum bıçağı saplamak için fırsat kollarken biri beni belimden kaldırıyor köpekler beni ısırmıyorlar tam olarak ne demek anlayamadım

    YanıtlaSil
  30. rüyamda siyah bir köpek saldırıp sağ ayağımın orta parmağını kopardı kan içinde kaldı ama hiç acı hissetmedim kan rüyayı fest eder biliyorum yani rüya anlamsız olur doğrumudur rüyamın anlamı nedir

    YanıtlaSil
  31. Ruyamda operasyondaydim. gittigim yerde villa gibi bir bina ve yemyesil bir bahcesi vardi. ben gizlenmek icin egildim fakat farkedildim. dusman askeri kopegiyle yanima geldi ve kopegi uzerime birakti ve beni parcalamaya başladi. bunun anlami nedir cevaplarsaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  32. rüyamda köpeğin genç bi erkeği kovalayarak kulağından ısırdığını ve adamın öldüğünü gördüm. Orda bulunan gençlerde güldüler sonra bi genç adama yaklsştı ve köpek uğlayarak kaçtı.. Adam gençlere bağırıp ne gülüyorsıunuz adam ölmüşş deyip ağladı.. Benim de kucağımda çocugum eşimle gidiyorduk.. Bu rüya beni çok etkiledi yorumunuzu rica ederim

    YanıtlaSil
  33. Rüyada bir sokakta yürürken karsida köpeklerin olduğunu ve oraya gitmemem gerektiğini biliyordum ama yinede gittim sokagin sonunda bir kiz evinden cikti öylesine bir kapalilik ve dikkat ceken bi makyajla elinde poset vardi sanki bakkaldan geliyor yada gidiyordu.. sokagin sonunda kopekleri gördüm ve merdivenden ciktim köpekler ilk basta gelir gibi oldular gelmediler ben merdiven den indim sonra tekrar ciktigimda kopeklerin hic biri görmüyor hepsi siyah sadece bir tane kahverengi bir köpek digerlerine haber veriyor ve hepsi gelip sadece kahverengi köpek beni ısırıyor omuzum elim ve bacagim aciyi hissettim hemde cok... o kız kolumdan tutuyor erkek arkadasimda o bakkaldan çıkıp gelip beni kurtarmaya çalışıyordu biliyorum cok karışık ama yorumlarsaniz cok mutlu olurum. ..İyi günler.

    YanıtlaSil
  34. rüyada köpek beraber bir işe başlayacağım arkadaşıma saldırıyor ama ıssıramıyordu. sonra köpek bana yaklaşıyor bende saldırmaması için ağzını kapatıp sallıyıp fırlatıyordum. bu ne anlama geliyor. o işe başlamalı mıyım

    YanıtlaSil
  35. rüyada kopek saldrdi ve isirdi bende kopegi isirdim bu ne demek

    YanıtlaSil
  36. Rüyamda bir tane köpek beni sürekli isirmaya calisiyordu köpegin sahibi onu tasmasindan tutmuştu ama köpek sürekli gelip benim elimi isiriyordu sonra bende yukarı bir taraflara kaçtım yukarı dediğim tavana kaçtım orda bi yere tutundum o halde bile köpek ziplayip benim popomu isirdi bende köpegin sahibine çek köpeğini diyordum oda tamam diyordu ama cekmiyordu o an popomun acidigini hissettim sonra bi adam yada bir genç geldi köpeği çekti kurtardı beni ne demek oluyor bu biri bana yardım edebilir mi lütfen açıklayın

    YanıtlaSil
  37. Rüyamda ben 3 kuzenim bi binadayiz ve bina tamamen boş. Köpekler içeriye giriyo ve çevremizde dolaşıyorlar biz odadan odaya kaçtıkça çevremizde olduklarını hissediyoruz sonunda binadan çıkıyoruz kuzenimle iki sopa alip baska bir komşuya sığınıyoruz ve eve giriyoruz annemde orda dışarıda ise yaklaşık 30 tane bizi korumaya çalışan insan var. Sonra ben evde solasip penceeeden dışarıya bakıyorum ve hepsinin köpeklerle birlikte yok oldugunu görüyorum. (köpekler beyaz renkli ve 5 tane, oldukcada büyükler. ) yorumlayabilip cevaplarsaniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  38. rüyamda kahverengi çirkin bir köpek beni havlayarak kovalıyordu ve sağ bacagımdan ısırdı. bunun üzerine bende bağırarak uykumdan uyandım

    YanıtlaSil
  39. Rüyamda desenlerde oturuyorum kapı açık kapatırken bizim köpekte açmaya çalışıyo ben kapatiyom o açiyo sonra kapıyı kilitliyorum ama yine aciyo içerdeki kapiyi kapatiyorum silah diliyorum ama deymiyo en sonundakopek ggeri disari çıkıyo ama silahla yaptigim atışlardan sonra

    YanıtlaSil
  40. rüyamda bir köpek eşimle beni kovalaıyordu sonra ben köpeği yakaladım ve ısırdım bir uyandımki eşimin kolunu ısırmışım bu ne anlama geliyor

    YanıtlaSil
  41. Rüyamda köpek kuzenimin bebeģinin üstüne doğru gitti bebek yatakta yatiyodu bende bebegi almaya calistim alirken coraplari cikti ve kopek bebegin ayagini tirmaladi bebegi aldim daha sonra kopegi bir odaya kapattim bebgin ayagi kaniyodu bu ne anlama geliyor

    YanıtlaSil
  42. ruyamda 3 kopek bana saldırıyor bende elimdeki cantayla vuruyorum kopeklerden biri bunun eti ancak bana yeter dıoo ne anlama gelmektedir

    YanıtlaSil
  43. Arabanızın sağ arka tekeri patlayabilir.

    YanıtlaSil
  44. Oncelikle herkese merhaba, ben ruyamda yolda yururken bir kopek gordum cok masum duruyordu.normalde kopeklerden korkarım. Neyse nasıl olduysa yanına gidip onu sevmeye basladım birden ne olduysa kopek saldırmaya basladı yemin ediyorum onun acısıyla uyanıyorum ve inliyorum ancak kalkamıuorum. Ruyayı yorumlayabilir misiniz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dusman olarak gorunmeyen veya dusman olarak gormediginiz bir kisi size karsi dusmanlik besliyor olabilir, bu benim dusuncem yorumcu degilim

      Sil
  45. merhaba
    oncelıkle hayır olsun :)
    Ruyamda yavru kopek surusu bana dogru hırlayarak kosuyor yanlarında da 3 tane kanguru var.onlardan kacayım derken baska bir kopek yavrusu hırlayarak kolumu ısırıyor ve bırakmıyor .Kolumu sallıyorum bıraksın dıye gıtmıyor.yorumlar mısınız cok merak edıyorum
    tesekkurler

    YanıtlaSil
  46. Merhaba rüyamda hamileyim (evliyim) ve disarida bi köşede duruyorum sonra tanimadigim üç beş erkek ve ellerinde bissürü kopek var bagli....ama bir tanesi benim üstüme atliyor ben hamileyim diye bagiriyorum ama umursamiyip guluyorlar sonra biri beni kolumdan isiriyor ama canım yanmiyor yalniz bebeğimi korumak için ellerim karnimda sadece yardim istiyorum.. Yaninda kizimin doğum günü olacak ve herşeyin iyisini yapmaya calisiyorum ondan midir?

    YanıtlaSil
  47. Rüyamda 7 8 kopek tarafindan onum kesildi bir tane buyuk sari bir kopek taragindan saldiriya ugrayip kiyafetlerimi parcaladigini ve elimdeki telefonu kuzenim ararken yere dustugunu gordum.. ne anlama geldigini aciklarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm biz bu tabirleri kitaplardan paylaşıyoruz rüya yorumcusu değiliz. Alimler görülen rüyaların herkese anlatılmamasını ve hayra yorulmasını uygun görmüşlerdir tavsiye etmişlerdir
      Allah hayra tedbil eylesin

      Sil
  48. rüyamda bir köpek beni kovalıyordu ve sonra beni ısırdı ve kaçtı ama bacağım kanamadı bu ne anlama gelir?

    YanıtlaSil
  49. Kardeş lütfen yorumla acayip meraktayım!
    Öncelikle ben bu köpek sürüsünü bikaç rüyadır görüyorum, dün gece gördüğümde ise biz bir eve operasyon yapıyorduk, terör örgütüydü sanırım fakat içeride ağır makineli silahları gördüğümüzde hemen kaçmamız gerektiğinu sôyledim ve iki yol vardı biri kestirmeydi ama orada köpek sürüsünün mekanı vardı ama diğer yönden gitsek garanti ölüyorduk ve köpeklerin olduğu yolu seçtim geçerken baktığımda orda değillerdi tam tünelden geçiyorduk ki bi çıtırtı duydum durun dedim sürü geldi sanırım , bizi duyarlarsa ölürüz yavaş ilerleyin. Daha sonra arkadaşlardan biri çıtırtı çıkardı bizi kovaladılar nasıl oldu bilmiyorum bir suya atladım ve kurtuldum. Anlam çıkaramadım lütfen yorum yap !!

    YanıtlaSil
  50. Ruyamdaa yawru kopegi buyuk kopek parcaliyodu

    YanıtlaSil
  51. Bismillahirrahmanirrahim hayırdır inşallah diyeyim ben şimdi rüyamda işten eve gidiyordum sonra baktım bir köpek kovaliyor yolun diğer tarafina kadar kaçtım ama köpek beni yakaladı ve ben köpeği öldürdüm sonra farkettim köpeği görünce başka biri de kaçmış benle bir bayan 1.kopegi öldürdükten sonra bunu gören başka bir köpek daha geldi onu da öldürdüm tabi bu 2. Köpeği oldururken bu köpeğin yavrusu beni gördü ve diger köpekleri çağırmaya başlamış baktım bir 3.kopek daha gelmeye başladı onu da öldürmeye çalışırken bayandan yardım istiyordum ama bayan yardım etmiyordu bende bir anda uyandım uyaninca rüya olduğunu biliyordum ama bana gerçek gibi geliyordu bu arada 1.kopegi öldürdükten sonra bayanın çantasını kurtardim ve içini açıp bayanın eşyalarını verirken hiçbir şekilde bayan rüyada yardimci olmuyordu(not=bayana kapildigimi düşünmeyin bayan güzel değildi yani uyandiktan sonra bayan acaba şeytan miydi diye içimden gecirdim) bu rüyayı yorumlayabilir misin uyayamiyorum çünkü

    YanıtlaSil
  52. Birisi ve ailesi ablam ve 1 kac kisi daha vardi yemek pisiriyorduk sonra bizi annesi banyoya gonderdi bir seyleri kontrol etmemiz icin oda baska bir odaya gitti  cok fazla cesit sampuan vardi sastim kaldim o saskinlik surerken  o insanlarin kopeklerinden birisi odadan kacti bana dogru gelmeye basladi ben kapilari kapata kapata kacmaya basladim ama kurtulamadım daha sonra tanidigim bir kucuk cocuk son kapiyi kapatmaya calisti ama olmadi o kopek bir siluete burundu ve bana vurmaya basladi bir ara  ben karsilik verdim ama daha da siddetli vurmaya basladi elimi kırdı galiba daha sonra bizi ayırmışlar galiba tekrar yemegin basina donmustuk kopek hala insan siluetinde hatta alay filan ediyor bizimle ablam yaralarimi iylestirmek icin galiba beni yemeklerimizide pisirdigimiz  ocaklik  gibi bir yere goturdu daha once orada pişmişti yemekler ama daha kısa yoldan gittik farkli bir kapidan girerek dolanmadan direk orada giriste cuzdanimdan bir tane daha buldum ama aynisindan almaya yeltendim ama geri biraktim ablam yanimizdaki digerine kapiyi kapattirdi orada uyandim ve hocalar sirayla ezan  okuyorlardi cok etkilendim

    YanıtlaSil
  53. Rüyamda bir avm de gezip dolmuşa binmek için avm den çiktim. Aksam olmustu onumde iki tane genc adam vardi. Karanlik oldugu icin korkuyodum biraz. Sonra karsimda bi tane kopek gordum. Korkup adamlara "kopek var korkuyorum beni gidecegim yere birakir misiniz" dedim. Onlarda hayir dedi. Sonra 8-9 tane kopek havlayarak gelmeye basladi ben kapiyi acip arabaya binmeye calistim ama arabaya binemedim sonra arabaya binmemi istemeyen adamin bacagini isirdi bi tanesi daha sonrada sevmedigim bir arkadasima saldirdi bana yalvardi o arkadasim beni kurtar diye ben kosup kacicaktim ama kopekler bana hic bir sey yapmadi ve bende ordan cikip yoluma devam ettim. Sıkıntılı dönemlerden geçiyorum ve rüyam bana cok garip geldi lutfen yorumlayabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  54. Rüyamda ıssız bir abartmanda köpek ve yavruları güzel bı kadını parçalıyorlardı ne anlama geliyor

    YanıtlaSil
  55. Rüyamda kızımı köpekler kovalıyordu. Bende karşı tarafında korkma diye bağırıyordum anlamı nedir acaba

    YanıtlaSil
  56. Rüyamda köpek sürekli bana saldırıyodu ama ben her seferinde bogazindan yakalıyodum her iyice bogazindan tutuyodum ki bana saldirmasin diye eger bi biraksam parcalicak beni en son yine saldiriyodum bana ve ben bu sefer yine bogazindan tutup yere yatiriyodum banansaldirmasin diye..

    YanıtlaSil
  57. Merhaba ruyamda bir yerde kopeklere rastliyorum kopegin bir tanesi bana dogru kosup elimin icini yaliyor. Ne anlama geliyor.

    YanıtlaSil
  58. Rüyamda Ben ve iki ogluma köpek sürüsü saldıriyo köpekler beni ve ogullarimi isiriy oglanlari kolundan benide yüzümden ve sirtimdan isirdilar sonra kapali biyere siginiyoz orda yaşli bir dede oluyo korkma diyo Ama köpekler içeri girmeye çalışıyor ben ayetelkürsiyi okuyunca içeri giremiyolar etrafimda ben okudukca birsürü dede oluyo dede elime bir şişe veriyo onu köpeklerin isirdiklari yere sürüyoruz köpek isiriklari geçiyo sirtimdaki isiriga büyük oglum sürüyo ve orada iylesiyo ve dede şişe den bitane daha veriyo lazim olcak diyo ve ordan disari cikaiyorum her tarafta vahşi köpeklerle dolu eve giderken dede çocuklarimin kucamda olmasini yere degmemesini benden ayrilmamasini söylüyor ve ayeltelkürsiyi hep okumami söylüyor ve etrafimdaki dedelerden köpekler bisey yapamiyor eve geldigimde kocamida köpekler her tarafini isirmis oluyor dedenin verdigi siseden sürüm kocamida iyleştiriyorum sonra uyandim cevaplarsaniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  59. Rüyamda Ben ve iki ogluma köpek sürüsü saldıriyo köpekler beni ve ogullarimi isiriy oglanlari kolundan benide yüzümden ve sirtimdan isirdilar sonra kapali biyere siginiyoz orda yaşli bir dede oluyo korkma diyo Ama köpekler içeri girmeye çalışıyor ben ayetelkürsiyi okuyunca içeri giremiyolar etrafimda ben okudukca birsürü dede oluyo dede elime bir şişe veriyo onu köpeklerin isirdiklari yere sürüyoruz köpek isiriklari geçiyo sirtimdaki isiriga büyük oglum sürüyo ve orada iylesiyo ve dede şişe den bitane daha veriyo lazim olcak diyo ve ordan disari cikaiyorum her tarafta vahşi köpeklerle dolu eve giderken dede çocuklarimin kucamda olmasini yere degmemesini benden ayrilmamasini söylüyor ve ayeltelkürsiyi hep okumami söylüyor ve etrafimdaki dedelerden köpekler bisey yapamiyor eve geldigimde kocamida köpekler her tarafini isirmis oluyor dedenin verdigi siseden sürüm kocamida iyleştiriyorum sonra uyandim cevaplarsaniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  60. Rüyamda bir sürü köpek vardı benle iki kız kardeşimi kovalıyorlardi ve ben de tanıdığım eski bir arkadaşımdan yardım istiyordum yanlızca etrafta o vardı oda elini uzatmıyordu anlamı nedir ??

    YanıtlaSil
  61. Ruyamda eve gitmek icin yola cikiyorum mahalle başında köpekler cıkıyor daha sonra koşup üstüme atlamaya çalışıyor kolumu issiriyor bende oradaki bir agaca cikiyorum agacin tepesinde bekliyorum

    YanıtlaSil
  62. rüyamda mezarlık gibi bi yerdeydik annem önden babam kardeşlerim ben arkadan gidiyoduk sonra bir anda simsiyah bir köpek önümüzde belirdi bayaa korkutucuydu ve parçaladı annem oldü(allah korusun)ve ben orda ağlayarak uyandım cevaplarsnız çok sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  63. Rüyamda kopek bana saldirdi bacagimdan ısırdı ama ben agzini tutup ona bagirdim ayaklarini yerden kesip yere carptim sonra kacti ve bende o gidince bende kactim

    YanıtlaSil
  64. Rüyamda komşu nun bahçesine girip ev sakinlerine saldirdigini gormek neye işaret olur

    YanıtlaSil
  65. Ruyamda baskalari tarafindan vurulmus kopegin yarali halde yanimdan gecerken beni isiriyor bu neye isaretdir

    YanıtlaSil
  66. Rüyamda arabanın içindeydim park etmiştim, arabanın içindeydim, birden öndeki arabadan köpek inerek havlayarak arabama doğru saldırdı arabamı kitledim köpek arabamın üstüne çıktı indi 2 kere. Sonra köpekler iki oldu birden, korna bastım ve ikiside korkarak kaçtı.

    YanıtlaSil


Bunlarda ilginizi Çekebilir

Şu An bu blogda Rüya okuyan ve Yorum yazan çevrimiçi |

| Ziyaretcimiz var. Teşekkür Ederiz.

Rüyada görmek ne demek blog dini yani islami rüya tabirlerini kişinin rüyasının manası, rüyada çeşitli şeyler görmenin anlamı nı kolayca bulmanız için Diyadin rüya, rüya ihya gibi islami olduğu bilinen rüya yorumları sitelerinden alıntılanarak düzenlenmiştir. rüya tabiri blogu rüyalarınızın tabirinin birebir islami olduğunu veya rüya tabirinin kesin çıkacağını garanti etmez.Rüyalarınız hayır olsun © "Rüyada Köpek saldırısı görmek" rüyasının tabiri sayfasındasınız.