Rüyada Tsunami Görmenin anlami

Rüyada Tsunami Dev Dalga Görmek Ne Demek


Takdir Edersiniz ki Tsunami yeni keşfedilmiş bir terimdir. islami Rüya Tabirlerinde Tsunami ile ilgili bir rüya manası bulunamaz. Ama bildiğiniz gibi Tsunami nin anlamı dev dalga demektir bizler de bunun için dini islami rüya tabirleri sitelerinden rüyada Dev Dalga görmek ne demektir onun manasına baktık tabii bu siteler ve bu rüya tabirlerinin hiçbir kaynağı yok. rüya ihya veya diyadinnet gibi sitelerden alıntıladığımız bunlar.
şimdi Rüyada ne şekilde dalgalar tsunamiler görüleceğini yazdıktan sonra rüya tabirimize geçelim
rüyanız hayrolsun;


Rüyada+tsunami+görmek


Etiketler;Rüyada tsunami dalgalarına kapılmak, rüyada tsunamide boğulmak, boğuşmak, rüyada evini tsunami basması rüyada deniz kabarması, denizin taşması evi götürmesi, sel sularına kapılmak,Tsunamiden adam kurtarmak, kurtulmak,

Diyadinnet Rüyada Dev Dalga Görmek Anlamı

Küçük ve ahenkli dalgalar sakin ve huzurlu hayata, ahenkle yürülen dünya işlerine ve kalp huzuruna, Hırçın ve kaba dalgalar azabı gerektirecek işlere ve şiddete delalet eder.
Rüyada dalgalı deniz görmek başarının zorluklarla mücadeleler sonrasında geleceğini belirtir. Bekar biri için bu rüya aşk hayatında sorunlar yaşanacağına işarettir. Dalgalarla boğuşan bir insan, çok önemli bir fırsatı değerlendirerek birden yükselir anlamındadır. Dalgalı denizde yüzmek bol para kazanmak demektir. Dalgaların kıyıya çarpması uzaklardan bir kısmet geleceğini haber verir.
Rüyada dalgalı deniz görmek başarının zorluklarla mücadeleler sonrasında geleceğini belirtir. Bekar biri için bu rüya aşk hayatında sorunlar yaşanacağına işarettir. Dalgalarla boğuşan bir insan, çok önemli bir fırsatı değerlendirerek birden yükselir anlamındadır. Dalgalı denizde yüzmek bol para kazanmak demektir. Dalgaların kıyıya çarpması uzaklardan bir kısmet geleceğini haber verir.
Dalgalı deniz, başarının güç olacağına işaret eder. Dalgalarla boğuşan kişi, ani fırsattan yararlanarak, başa geçer.
Dalga görmek degisiklikle yorumlanir. Rüyasin da bir kayik içinde oldugunu ve büyük dalgalara yakalandigini görmek, hayatta durmadan is degistirdigine ve hiç bir iste dikis tutturamadigina delalet eder. Denizde yikanirken büyük bir dal ganin üzerine gelip sizi denizin ortalarina sürükledigini görmek, büyük bir tehlike ile karsi karsiya oldugunuza delalet eder. Said El Vaiz e göre: Dalga görmek dünya azabina isarettir. Rüyasinda bir dalgaya kapildigini görmek Cenabi Hakk in (C.C.) rızasından hariç işler yaptığına ve günahkar olduğuna delalet eder. Bir başka rivayete görede: Rüyada dalga görmek, azap ve siddete isarettir.
Rüyada dalgalı deniz görmek başarının biraz güç olacağını açıklar. Bekar biri için bu tür rüyalar aşkta sorunlar olarak yorumlanır. Dalgalarla boğuşan bir insan, ani bir fırsattan yararlanarak birden yükselir. Dalgalı denizde yüzen insan bol para kazanır. Dalgaların kıyıya çarpması çok uzaklardan gelecek kısmeti haber verir.
Rüyada dalgalı deniz görmek başarının biraz güç olacağını açıklar. Bekar biri için bu tür rüyalar aşkta sorunlar olarak yorumlanır. Dalgalarla boğuşan bir insan, ani bir fırsattan yararlanarak birden yükselir. Dalgalı denizde yüzen insan bol para kazanır.

Rüya İhya Org Rüyada Dalga görme anlamı

1: Küçük ve ahenkli dalgalar sakin ve huzurlu hayata, ahenkle yürülen dünya işlerine ve kalp huzuruna, Hırçın ve kaba dalgalar azabı gerektirecek işlere ve şiddete delalet eder.

2: Rüyada dalga görmek, azap ve şiddete işarettir.


3: Rüyada dalga görülmesi; değişik şekillerde yorumlanmaktadır. Rüyanızda bir kayık içinde bulunduğunuzu ve dalgalara yakalandığınızı görmeniz; hayatınız boyunca durmadan iş değiştireceğinize ve hiçbirinde de dikiş tutturamadığınıza yorumlanır. Rüyanızda denizde yıkanırken büyük bir dalganın sizi denizin ortasına doğru sürüklediğini görmeniz; içinde bulunduğunuz şu günlerde

23 yorum:

  1. merhabalar ben rüyamda dev dalgalar gördüm tsunamiyle aynı gibiydi we dağın altında sahilde arkadaşım ve ben güneşlenirken dalgaların yaklaştıgını gördüm ve dağa çıkalım dedim dağın tepesine dogru çıkarak tırmandım ve arkadaşımda arkadan geldi yanıma dalgalar üstümüze dogru çarpıyordu tutunduğum kayanın üstünde minicik bir kur-an'ı kerim buldum içine baktıgımda dalgalar durdu we aşağı indik annemle babam sahil kenarında ıslanmış ama yaşıyorlardı babam elmdeki kur an a bakarken elinden düşüp kuma karıştı we bulamadım bunu yorumlarsanız sewinirim saygılarımla buket...

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, ben rüyamda bir sahilde arkadaşlarımla çok büyük olmayan ama her dalga kıyıya vurduğunda şiddetini arttırırcasına üzerimize vurduğunu gördüm. birkaç kez suyun altında kalsakta sonra kaçarak bulunduğumuz durumdan kurtulduk ve bu durum bir daha tekrarlanmadı. yorumlayabilirseniz çok sevinirim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ben rüyamda denizin dev bir tsunami dalgası gıbı kalktığını gördüm ve arkamı dönüp diğer insanlarla birlikte koşmaya başladım.koştuğumuz yerde de dükkanlar vardı. daha sonra bir dükkanın içine girdim ve saniyelik bir anda oda suyla doldu ama su çok temizdi. ben ve diğer insanlarda sanki sadece yer çekimi yokmuş gibi yüzüyorduk ve nefes almakta zorlanmıyorduk. dalgalı bir deniz görmedim sadece havaya doğru kalkmış bir deniz gördüm

    YanıtlaSil
  4. Rüyamda deniz kenarında bir yerde babamla oturuyorduk insanlar denize falan giriyordu ben uzaklardan çok büyük bir dalga yükseldiğini gördüm sonra denizden kaçarcasına koşmaya başladık büyük kayalıkları gemileri hep karaya savurdu. Babam da ordan deniz ne yapsın insanların pisliğini kusuyor falan dedi. Ardından babama dedm ki yine gelecek uzaklaşalım deniz kıyısından dedm uzun bi yola saptık arkama baktığımda dalgayı gördüm dev gibiydi inanılmaz keybetliydi gökyüzüne deyecekti sanki. Sonra biz yine koşmaya başladık babamla bu sefer koşarken tepemize taşlar yağmaya başladı ortalık alev duman insanlar her yana koşuyordu

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben rüyamda denizin dev bir tsunami dalgası gıbı kalktıgını gördüm,dalgalı bir deniz degildi sadece havaya doğru kalkmış bir deniz gördüm diğer insanlarla birlikte koşmaya başladım.koştuğumuz yerde cok yüksek tastan bir kule bulunuyordu herkez oraya dogru hizla kosuyordu bende hizla kulenin en tepesine ciktim,denizin kapardidigini ve üstümüze geldigini gördüm,bir kac kez dalga gibi üstümüzden geldi gitti ama suyla dolmadi...sonra hersey bitince herkez gibi bende cocuklarimi ve sevdiklerimi merak ettim agliyarak aramaya basladim....hepisini buldum,fakat ikinci kez denizin kapardigini fark ettim,bu sefer saglam bir tastan balkona benzer biseyin icine girmeye calistigimi gördüm,fakat bu sefer su gelmedi,sadece sidetli bir ruzgar gibi geldigini fark ettim,ve ben tekrar basladim cocuklarimi ve sevdiklerimi aramaya...

    YanıtlaSil
  6. merhaba bende rüyamda denizin dev bir tusunami gibi kalktığını gördüm,bir teras katında balkonda duruyorum etrafımda tanıdık kısıler vardı ama hatırlamıyorum sonra balkondan karsıya bakıyorum deniz var yeşil bır denız dalgalı sonra bı bakıyorum gökyüzüne doğru dev bi dalga evın ıcıne doğru kaçıyorum ve kucagımda bebeğim var bebegımı ıcerıye koyuyorum sırtıma dalga carpıyor ve cekılıyor ama kımseye bısey olmuyor.sonra tekrar yukselıyor carpıyor terasa cekılıyor ve hıckımseye bısey olmuyor.herkes evın ıcıne sığınmıs oluyor kımseye ve hıcbır yere bısey olmuyor sonra uyandım bı anda bu rüyanın anlamı nedir lutfen yazarmısınız

    YanıtlaSil
  7. Meraba ben rüyamda kumsalda oturuyordum yanımda küçük kız kardeşim ve ailem küçük küçük dalgalar yüzümüze vuruyordu sonra birden bir dalga o kadara çok yükseldiki binaları aştı bende kucağıma kardeşimi alıp yere kapandım su üstümüze geldi ama bi kaçmadık dediğim gibi yere kapandım su bizi içine aldı, rüyada ben su bizi götürmesin diye bir parmağımı toprağa sapladım ama hiçbişey hissetmedim ve su geri gitti biz yine aynı olduğumuz yerde duruyoduk bu bi kaç defa daha tekrar etti ve birden uyandım . Hayırlara vesile olsun bu rüyanın anlamı nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben rüyamda falezlerın dıbınde dev gıbı dalgalar karaya vuruyordu.Dalgalar o kadar şiddetliydiki ben kapıyı açtığımda içeriye sular doluyodu.babamı gördum dev dalgalar babama çarpıyodu ama babamı denıze cekmıyordu.ben her dalga gelmeden once babama gel hadı gelsene !! çıkalım burdan dedim. En sonunda babamı kurtardım.İcinde bulunduğumuz evde yarıya kadar su vardı ve her cesıt rengarenk balıklar gordum.Rüyanın anlamı nedır acaba ?Hayırlısı olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  9. S.a. ben rüyamda arkadaslarimla dışarı ciktim, şiddetli bir yagmur yagdiktan sonra şimşek bize çarpmasın diye ağaçların altından kaçtık. Bir zaman Sonra havaya baktım, dalga Çok Çok yüksekti ve kimsenin kurtuluşu olacağını biliyordum ve Evde annem ve küçük kiz kardeşim aklıma Geldi, hemen eve dogru kostum.Yolun ortasında o dev dalga bir dağ oldu.

    YanıtlaSil
  10. Ben rüyamda arkadaşlarımla beraber gemiye binmiştik ve birden yer sallanarak hırçın dalgalar gemiyi kapladı birden tusunamiye döndü biz geminin korkuluklarına güçlükle tutunduk ve rüyam orda son buldu hayırlara vesile olsun ki bu neye işarettir bilgi verirseniz allah ne muradınız varsa versin :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba... Ben rüyamda; deniz kenarına ablamın yanına gidiyorum ve ilkten az şiddetli bir dalga geliyor ama bu dalga boyumuza kadar yaklaşım eri çekiliyor sonra birden dev bir dalga üstümüze doğru gelirken tam başımı içe doğru hapsedecek iken "bismillahirrahmanirrahim" birden fazla tekrarlıyorum ve dalga boyumu aşıyor ben hala besmele çekmeye devam ediyorum.Ablam "durdu sanırım" diyor, ama 8,9 metre yükselikte durmuş durumda ablam "hadi çıkmaya çalışalım" diyerek yukarı doğru yüzüp çıkıyoruz kurtulup koşarak annnemlerin yanına gelip "anne tsunami geliyor çabuk kaçalım" diyorum ve annem "o tsunami değil, dağ içinde yani etrafı dağ ile kaplı iki dağın arasında çok az bir mesafe olduğunda deniz dağ kadar yükselir ama taşmaz" diyor ve rahatlıyorum.

    bu rüya ne anlama gelmektedir öğrenebilir miyim, hemen yazarsanız sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. merhbalar bende bu gece rüyamda evdeydim birden evimize doğru denizden dev dalga hemde deniz mazot yağlı siyahtı evimizn kapısını kapattım az bişe o deniz suyundan girdi ama evimiz yüksek binada olduğuna rağman o deniz nasıl bukadr taşr diye düşünüyordum

    YanıtlaSil
  14. Cevplayan yok boşa yazmayin

    YanıtlaSil
  15. rüyamda annem , teyzem ve yanımda tanımadığım nur yüzlü bir kişiyle oturuyorduk . Deniz de zaten yeterince dalgalıydı . birden yanımdaki o tanımadığım kişi birden işte dalgalar işte dalgalarr diye bağırdı . hiçbirimiz kaçmadık . ben annemin önündeydim ve önce dalgalara boğulan ben oldum . Kelime - i Şahadet getirdim . tam boğulmak üzereyken annem namaz kılıyor ve dalgalar arkamızdaki dağları aşıp diğer tarafa yayılıyor . Ama bizim yanımızdan geçip , gidiyor . sizce ne demek olabilir ? yorumlayamadım .

    YanıtlaSil
  16. rüyamda annem , teyzem ve yanımda tanımadığım nur yüzlü bir kişiyle oturuyorduk . Deniz de zaten yeterince dalgalıydı . birden yanımdaki o tanımadığım kişi birden işte dalgalar işte dalgalarr diye bağırdı . hiçbirimiz kaçmadık . ben annemin önündeydim ve önce dalgalara boğulan ben oldum . Kelime - i Şahadet getirdim . tam boğulmak üzereyken annem namaz kılıyor ve dalgalar arkamızdaki dağları aşıp diğer tarafa yayılıyor . Ama bizim yanımızdan geçip , gidiyor . sizce ne demek olabilir ? yorumlayamadım .

    YanıtlaSil
  17. Ben.de.ruyamda sahilde.geziyordum.kalabalikti,deniz sakindi yavas yavas bize yaklasti.deniz,sonra birden yukselmeye basladi herkes.kacti.ben de kactim ams su beni yakaladi o kadar.yuksege cikardi ki onume cikan bi selvi agacina ve kuleye tutundum,iki kere boyle bir ruya gordum ve ikisinde de.kacamadim.... ne anlama geliyor bu ? Cok merak.ediyorum

    YanıtlaSil
  18. İki kez tusunami rüyası gördüm. Dalgalar geldi ve gitti ama bana birşey yapmadı. İçinde yaşadığım ev benim doğduğum ev ve yanımda annem var. Önce kalabalık tusunamiden sonra sadece ben ve annem o evdeyiz. Herşey ıslak ancak, tertemiz. Beyaz bir halı var oda tertemiz. Uyandım..

    YanıtlaSil
  19. Selamunaleykum. Fırtınalı bir gunde vi arkadasimla sahil kenarında yuruyorduk. Ardından deniz griye döndü ve yavas yavaş dalgalanmaya başladı. Birden büyük bir dalga bizi içine aldı.en son denizde o dalgalardan kurtuldum yuzuyordum yuzme bilmedigim halde ama arkamı döndüğümde gökyüzüne kadar yükselen çok ama çok büyük bir dev dalga geldi . Kurtulup kurtulmadigimi hatırlamıyorum yorumlarsaniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  20. Merhaba bende ruyamda hava yamurluydu ama cok yakiyordu ve bir arkadasimlaydim sonra birden evin icine tsunami gibi heryer suyla doldu arkadasim kelime isaret getirdi o anda bende getirdim ama cunumetliydim kelime iceret getirmeden once korkuyordum aptessizim oyle olcem diye allahim sen béni affet dedim ve kelime isaret getirdim tam nefesim bitmisti ki uykudan ziplayarak uyandim bu ne anlama geliyor

    YanıtlaSil
  21. Selamunaleyküm.Benim ki çok ilginç bir r<ya oldu dev falgalar gördüm ve hatta deniz kuruyana kadar da dalgalar durmak bilmedi bense dev bir ağç gövdesinin arkasındaydım bu yüzden bana hiçbir şey olmadı o ağaç beni korudu

    YanıtlaSil


Bunlarda ilginizi Çekebilir

Şu An bu blogda Rüya okuyan ve Yorum yazan çevrimiçi |

| Ziyaretcimiz var. Teşekkür Ederiz.

Rüyada görmek ne demek blog dini yani islami rüya tabirlerini kişinin rüyasının manası, rüyada çeşitli şeyler görmenin anlamı nı kolayca bulmanız için Diyadin rüya, rüya ihya gibi islami olduğu bilinen rüya yorumları sitelerinden alıntılanarak düzenlenmiştir. rüya tabiri blogu rüyalarınızın tabirinin birebir islami olduğunu veya rüya tabirinin kesin çıkacağını garanti etmez.Rüyalarınız hayır olsun © "Rüyada Tsunami Görmenin anlami" rüyasının tabiri sayfasındasınız.