Rüyada El ile Balık Tutmak

Rüyada Elinle Balık Tutmak Ne Demektir?


Etiketler: Rüyada el ile balık tutmak manası, rüyada el ile balık yakalamak anlamı, elle balık tutmak,




Eğer, rüyanızda kendi elinizle balık tuttuğunuzu gördüyseniz veyahut başka birisini eliyle balık tutarken gördüyseniz bu tabirimiz sizi ilgilendiriyor demektir. Bakalım, rüyada el ile balık tuttuğunu görmek ne anlama geliyor? Rüyada el ile balık tutma ile ilgili herhangi bir bilgi bu nedenle biz sizlerle rüyada balık tutmanın manasını paylaşalım.


Rüyada Balık Tutmak / Yakalamak Ne Demek?


rüyada elle+balık+tutmak

Rüyada yaşayan balık görmek, iş ve aşk hayatında şansının açıldığına işarettir. Balık tükettiğini görmek, çoluk,çocuk ve mülk sahibi olacağına, suda balık yakalamak güzel bir haber alacağına, balık sürüsü görmek yönetici durumuna geleceğine işarettir.

Balıkları ırmak ya da denizden çıkarmak ganimetle, Canlı vetaze balık bakire kadınla, suda balık avlamak sevinçli haberle, taze balık avlamak hayır ve fayda, küçük ve çok balık avlamak elden çabuk çıkacak dünyalıkla, ölmüş deniz balığı ham hayallerle tabir edilir.

Bulanık suda ve kuyudan balık avlamak üzüntü ve günaha, Su üzerinde çalışan kimsenin yatağında balık görmesi suda boğulmasına, Tatlı suda avladığı balığın tuzlu olması keder ve sıkıntıya, Balığı canlı canlı yemek mülk edinmeye, tuzlu balık yemek şiddet ve zahmete, Tuzlanmış balık faydası sürekli olan mala, Kızartılmış balık genç için okuma amaçlı yolculuğa, diğerleri için davete icabet etmeye, Balıkçıdan balık almak evlenmeye, Taze yemek olduğu halde kokmuş balık yemek kötü ahlaklı kadınla evlenmeye, Yapay göl ya da havuzda yakaladığı balığı kaçırmak borçlunun borcunu inkar etmesine, Balığın karnında yüzük bulmak devlet, şeref ve izzete, Karada balık avlamak sevinçli habere, Denizdeki balıkların yer değiştirmesi askerler arasındaki ihtilafa, Su yüzüne çıkan balık uzak ihtimallerin gerçekleşmesine, işlerin kolaylaşmasına, miras malına ve gizli şeylerin aşikar olmasına, Büyük ve küçük balıkların bir arada görülmesi sevinç ve üzüntüleri iç içe yaşamaya, Denizin yarılıp oradan inci bulmak ledün ilmi edinmeye, denizin yarılarak kişinin oradan geçmesi olmaz sanılanın gerçekleşmesine, içi temizlenmemiş balığı yemek iftira yapmaya, hile ve entrikaya, Yunus balığı yoksul için fakirlikten kurtulmaya, bir şeyden çekinen için emniyete işaret eder.

rüyada+el+ile+balık+tutmak

Rüyada Balık daima kısmet sayılır. Balık tuttuğunu gören kimsenin eline toplu para geçer. Çok sayıda balık tutmak büyük servet demektir. Rüyada Suda yüzen balıklarda yaklaşan kısmetlerdir.

Temiz suda yüzen balıklar zenginlik ve mutluluk işaretidir. Balık tuttuğunuzu gördüyseniz, kendi alın teriniz sayesinde elinize para geçecek demektir.


Rüyada Balık Tutmak


Rüyasında balık tutan kişi toplu para alır.

Rüyada balık görmek, gördüğü balığın sayisi belli ise kadına, belli değilse, yağma edilmiş mala delalet eder. Denizin dibinde büyük ve taze balıkları bir yerde toplanmış olarak görmek, onları teker, teker denizden çıkarıp yiyor veya bölüyorsa o kimseye adı geçen balıklardan çıkardığı kadar yağmadan, çok mal düşeceğine delalet eder. Büyük balık o ülkenin büyük devlet adamı veya başbakanıdır.

Rüyada+balık+tutma

Balıklar memleketin askerlerine, deniz de devlete benzetilir. Kendisi suda bir balık avlıyorsa, fenalık verecek bir haber işitir. Büyük balık avlıyor görmesi de menfaat ve hayra yorumlanır. Küçük balıklar elde edilecek gelirin kesilmesine işarettir. Rüyasında sazan balığı görmek, evlenmek isteyen bir kimsenin evlenmesine, veya başkası ile ortaklık kurmasına ve iyiliğe yorumlanır.

balık tutma resimleri

Yatağında balık görmesi deniz yolculuğunda bulunan bir kimse için hastalanmaya; bulanık suda balık avlamak tasa, kaygı veya sıkıntıya; balığı diri, diri yediğini görmek, mülk sahibi olacağına veya bir çocuğu doğacağına işarettir.

11 yorum:

  1. Merhaba bn ruyamda büyük balık tuttumu gördüm ve baligi denizde aliyorum cok büyüktü alirken elimi kezdim elim kanadi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben rüyamda suyu çok az akan bir dereden elimle balik topladigimi gördüm. Büyük balonlarda vardi cok küçük baliklarda .

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben rüyamda dereden elimle balik topluyordum deredeki su azalmisti .çok küçük baliklarda vardi büyük baliklarda .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni sekilde bende rüya gördum ve yeni uyandim merak etttim bekarsaniz ask yolunda iyi seyler diye aciklama yapilmis cogu sayfada ve is durumunun da maddi durumun iyiye gitmesi denilmis

      Sil
  4. meraba ben rüyamda karın içinde büyük küçük bikaçtane balık tuttum ailemle brlitkte ne anlama gelir yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben tertemiz akıntısı ve bir insanın gövdesine gelecek derinlikteki su kanalında balıkları tutuyordum balıklar bana duğru yüzerken parlıyorlardı tuttuğum balıkları derenin kenarına atıyordum bir müddet sonra baktığımda birhayli balık tutmuş tum ve balıklar orta buyda canlı olduklarını farkettim rüyamın ne anlama geldiğini açıklarmısınız şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben tertemiz akıntısı ve bir insanın gövdesine gelecek derinlikteki su kanalında balıkları tutuyordum balıklar bana duğru yüzerken parlıyorlardı tuttuğum balıkları derenin kenarına atıyordum bir müddet sonra baktığımda birhayli balık tutmuş tum ve balıklar orta buyda canlı olduklarını farkettim rüyamın ne anlama geldiğini açıklarmısınız şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ruyada camurda iki tane Balik tutmak ne demek

    YanıtlaSil
  8. Rüyamda elimle denizde balik tutuyordum biri büyúk çubra balığı diyerleri kúcúcük ema çeşit çeşitti

    YanıtlaSil
  9. Rüyadam sürekli yayin baligi tutuyorum bazen elle bazende foltayla ama 1.5

    Veya 2 metre boyu var baligin ne anlama gelir

    YanıtlaSil
  10. Derede tanımadığım bir arkadaş iri bir alabalık yakaladı koştum bakmak için derede taşın kıyısında aynı büyük lukte bir alabalık dahavar busefer onuda ben yakaladım ne anlama geliyor oyrenebilimiyim

    YanıtlaSil


Bunlarda ilginizi Çekebilir

Şu An bu blogda Rüya okuyan ve Yorum yazan çevrimiçi |

| Ziyaretcimiz var. Teşekkür Ederiz.

Rüyada görmek ne demek blog dini yani islami rüya tabirlerini kişinin rüyasının manası, rüyada çeşitli şeyler görmenin anlamı nı kolayca bulmanız için Diyadin rüya, rüya ihya gibi islami olduğu bilinen rüya yorumları sitelerinden alıntılanarak düzenlenmiştir. rüya tabiri blogu rüyalarınızın tabirinin birebir islami olduğunu veya rüya tabirinin kesin çıkacağını garanti etmez.Rüyalarınız hayır olsun © "Rüyada El ile Balık Tutmak" rüyasının tabiri sayfasındasınız.